یک سلاح مخفی برای طراحی سایت فروشگاهی - طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی و عقد قرارداد در کاسپید به چه شکل است؟ برای طراحی سایت فروشگاهی در شرکت طراحی سایت کاسپید ابتدا یک جلسه مشاوره برگزار میشود.

محصولات پرطرفدار: اگر می توانید در فروشگاه آنلاین خود حتما کالاهایی را که پرطرفدارند را بفروشید، اینگونه می توانید نظر خریداران را قبل از ورود به عرصه رقابت نیز جلب کنید؛ بنابراین، سعی کنید جلو تر از زمان حرکت کنید.

طراحی این سایت ها باید به گونه ای باشد که مهمترین اهداف مورد درخواست را در نظر بگیرد و تمام نیازهای مربوط به آن را برطرف نماید.

اگر می خواهید طراحی سایت با وردپرس (روش راحت تر) را یاد بگیرید آموزشهای مربوط به آن را از اینجا به صورت رایگان دانلود کنید.

اگر شما از رنگ ‌سازمانی برند خود در طراحی سایت استفاده کنید می‌توانید برندیگ آنلاین خود را بسیار قوی کنید.

قالب نیوکالا دارای دمو مشابه دیجی کالاست. اسلایدر محصولات، امکنا چند فروشندگی، امکان ساخت هدر و فوتر، نمایش جزئیات محصول و طراحی ریسپانسیو سازگار با انواع صفحه نمایش و مرورگرهای مختلف از جمله امکانات قالب نیوکالاست.

ثبت دیدگاه جهت ثبت دیدگاه ابتدا باید وارد سایت شوید ورود / ثبت نام

برای طراحی سایت به سه تخصص زیر نیاز است، شما میتوانید متناسب با علاقه خود یکی از تخصص های زیر را دنبال کنید:

اشتباهی که برخی از صاحبان کسب و کار انجام میدهند این است که از گرافیست مجموعه می خواهند تا طرح وب سایت را نیز آماده کند.

محصول دیجیتال که به آن کالای الکترونیکی نیز می گویند، کالای غیر ملموس یا نوعی رسانه است که می تواند بارها منلع و بارها و بدون نیاز به جایگزینی موجودی کالا، به صورت آنلاین فروخته و توزیع شود.

تایپوگرافی نقش مهمی را در طراحی وب ایفا می‌کنید و از آن می‌توان برای ارتقای زبیایی و نوع نوشتار استفاده کرد.

در گام دوم لازم است مخاطب سایت خود را بشناسید، شما کدام دسته از افراد را مخاطب سایت خود قرار میدهید؟ پاسخ به این سوال در زمینه طراحی ظاهری سایت به شما کمک کند و امکانات را متناسب با نیاز مخاطب در وب سایت قرار میدهید.

ابتدا جهت مشاهده نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت کاسپید وارد صفحه نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی شده و آنها را مشاهده نمایید.

تمامی المان ها دقیقا با همین استایل و انیمیشن باید پیاده سازی شود.

Report this wiki page